18/2/14

Equinoteràpia

Des de fa tres mesos hem iniciat una activitat nova a centre de dia,que es diu Equinoteràpia; equinoteràpia és una activitat que  fem amb cavalls, on  treballem tot lo relacionat amb les emocions, i les relacions amb els altres.
Aquesta activitat la realitzem a Linyola,en una hípica, durant dos hores un matí al mes,un grupet de set o vuit persones.
Per realitzar aquesta activitat hi anem amb taxi (s'hi va molt còmode).
Quant arribem a l'hípica  traiem els cavalls de l'estable,els raspallem,els acariciem i muntem a cavall entre altres coses.
El cavall em  transmet;llibertat,seguretat i  tranquil·litat..
Quant arribo a l'hípica estic una mica nervios i quan monto a cavall em relaxa, el contacte amb el cavall em fa sentir molt bé.
Tinc una experiència molt bona,perquè em va molt bé i em fa sentir molt a gust.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada