11/2/14

Hobbys peculiars! Espero que us agradi =)

Bon dia ! Avui m'agradaria fer una secció on la gent que es connecta a aquest bloc pugui parla de un hobby , activitat, esport lo mes peculiar i original que pugui. 
En aquest cas jo parlaré de un afició que tinc des de petit que es el manga i el anime per als que no sapigueu que es el anime son els dibuixos animats procedents normalment del japó amb series tan conegudes com bola de drac i moltes altres.
El manga es el predecessor d'aquest dibuixos o sigui son els còmics dibuixats per l'autor que mes tart saltaran a la televisió en forma de animació sempre fiels al contingut dels còmics.
Ara mateix estic seguin dos mangues y animes un es diu Naruto que es el manga actual que te mes visites i espectadors del mon i que esta en un punt de la historia molt final i interessant us la recomano plenament si  us agraden aquest tipus de series per altra banda estic mirant-ne un altre que es diu Kenichi el discipulo mas fuerte de la historia i es molt bo i interessant però una mica mes desconegut també us el recomano.
Ara us adjunto un parell de fotos perquè vegeu els personatges principals

I per acabar us ficaré un vídeo de cada serie. Espero que us agradin.


Bueno espero que us aixi agradat i que us animeu a explica activitats peculiars que practiqueu. Gracies =)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada