18/2/14

Les coses que més m'agraden.

Ara us parlaré d'algunes de les coses que més m'agraden o que faig habitualment. Cada dia, des de fa un temps, vaig al Centre de Dia de Tàrrega (la ciutat on jo visc). Em sento bé anant-hi i gaudeixo de les activitats que fem. Els dimarts i els dijous per la tarda faig anglès. Em costa d'anar-hi, perquè són 2 hores i 20 minuts sense pausa però, afortunadament, solen passar-me bastant ràpid. El que si que realment em costa molt és fer els deures. La veritat és que faig el mínim.
Pràcticament cada dia anem a caminar amb la meva Mare. Gaudeixo molt d'aquest temps. M'agrada molt fer activitats amb la meva Família. Moltes vegades anem a la biblioteca, al teatre... i algunes vegades al ball. 

1 comentari:

  1. seguro que acabaras dando clases de ingles por el empeño que pones en todo y la tranquilidad que trasmites

    ResponElimina